Govert & Elly in Mexico

Today is the day..

Hier een bericht van het thuisfront..

Vandaag de dag was het dan zover..
Ons pap en mam gaan voor een maand naar Mexico..
Vanochtend zijn we om 9:30 vertrokken richting Schiphol. Gelukkig was het niet zo druk op de weg en waren we dus ruim op tijd in Amsterdam. We probeerden zo dicht mogelijk bij de terminal te parkeren, want we kunnen natuurlijk niet ver lopen.. We moesten dan wel parkeren bij de Excellence parkeerplaats, ze noemen dat ook wel de VIP parkeerplaats, maar we vonden dat dat wel mocht voor een keer.

Bij binnenkomst hebben we natuurlijk gekeken bij welke gate we moesten zijn. Onderweg naar de gate hebben we de koffers laten sealen. Daarna zijn ons pap en mam in gaan checken. En natuurlijk is het dan weer net zo dat er bij ons pap en mam iets fout gaat. En ja hoor, dit was nu dus ook het geval. Het rolletje van het apparaat was op. Goed begin, zullen we dan maar zeggen... Het duurde dus wat langer dan normaal, maar uiteindelijk is het gelukt. Ze vliegen naar Mexico City en dan moeten ze van Mexico City nog naar Monterrey vliegen. Toen ze eindelijk ingecheckt waren, hebben we nog met zijn allen koffie gedronken bij Starbucks.

Jammer genoeg was toen het moment van afscheid nemen daar.. Zoals we al verwacht hadden was het een emotioneel afscheid. Daar gaan ze dan.. We hebben ze uitgezwaaid tot we ze niet meer zagen.

Hierna zijn wij met zijn drietjes weer terug gereden richting Groeningen. Onderweg kregen we al een appje dat ze waarschijnlijk vertraging hadden. En ja hoor, dit was inderdaad zo. De planning was om te vertrekken om 14:35, maar rond 14:30 kregen we een foto van ze in het vliegtuig. 14:35 vertrekken haalden ze dus niet. Uiteindelijk zijn ze om 14:50 vertrokken. Gisteravond hebben we ze nog wat leesvoer meegegeven voor in het vliegtuig. Een cadeautje van de naaste familie, maar dit cadeau mocht pas open gemaakt worden in het vliegtuig. Hopelijk vinden jullie het leuk pap en mam!!

Pap en mam heeeeeel veel succes en we spreken elkaar snel weer!!
We gaan jullie missen, tot over een maandje!!

Liefs,
Lise, Remco & Sabrina

Fam uut Plo

Wat fijn om jullie zo krachtig te zien, loslaten..
Dat kan uit zon liefdevol nest, waarvan je weet dat dat nestje warm blijft!
Gaat helemaal goed komen! Wens jullie alle goeds liefs uut Plo Gerald, Edith en kids

Radboud en Vera

Mooi verslag Lise, Remco en Sabrina. Voor jullie als thuisfront natuurlijk ook heel veel sterkte !

Fam Deenen

Heftig moment, maar super gedaan! @ Lise neem er vanavond maar vast eentje samen met Remco, Sabrina en oma., op een goede reis voor pap en mam.

Ella

Heel veel succes daar in Mexico, ook voor het thuisfront. Gr. Ella van Kempen

W.Ederveen

Voor jullie en voor papa en mama is het allemaal heel spannend!
Wij wensen jullie toch een goede tijd!!

Patrick Kemps

Hoi Lise, Remco en Sabrina,
Mooi verhaal!
Groeten van Fleur, Miranda, Finn en mij uit Oirschot

ood

het begin is gemaakt. op naar het volgende

Iwan, Regy, Tom, Gijs en Rens

Hallo jonge buren, jullie hebben het heel mooi verwoord. Wij zijn erg benieuwd naar de ervaringen rondom de aankomst in Mexico. We leven met jullie mee!

Govert en Elly

Jaaaaa, eindelijk hebben we wifi!! En kunnen we dit hele mooie verhaal van de kids lezen.
Hartstikke lieff ..... en dan daar boven in de lucht nog zo'n mooie verrassing open mogen maken.. ( alweer )
Ppffff...dankjewel allemaal.

Arjan

Heel veel success! groetjes!

Hans Evers

En onopgemerkt steekt de een of de ander een kaarsje aan in de kapel .... een stille wens dat dit licht jullie mag begeleiden ook op momenten wanneer het taai volhouden is.

Martien, dorothe en kids

Heel fijn te zien dat jullie er zo fier bijstaan en een open vizier.
Nu ik dit bericht schrijf zullen jullie wel in het warme Mexico zijn. Hopelijk doet het klimaat er ook nog wat goed t.o.v. het frisse kikkerlandje.
We zijn in gedachten bij jullie.

Veel liefs uit loon.

Anja Hendriks

Fijn dat de reis goed is verlopen gover en elly en toi toi toi daar en de kids wat hebben jullie het mooi geschreven,voor jullie ook veel sterkte.Gr anja

Nelleke Vonk

Lieve kinderen,
ook voor jullie is dit heel wat. Jullie die je ouders zo kunt laten gaan. SUPER! Ook jullie veel succes!.
Dikke knuf, Nelleke

Anita Liebers

Erg fijn om te horen, dat jullie reis goed is verlopen. En dat Govert is goedgekeurd voor de behandeling. Ik denk aan jullie. Heel veel succes. Dikke kus. Anita